Rezultati raziskave so pokazali, da več kot polovica uporabnikov Instagrama nezadovoljstvo s svojim domom povezuje prav z omenjenim družbenim omrežjem. To mnenje oziroma prepričanje je dobilo prav posebno ime HDD (Home dysmorphic disorder). Za to »motnjo« je značilno, da ima posameznik neko nerealno idejo o izgledu svojega doma, stanovanja. Močno vpliva na njegovo samozavest, saj se obremenjuje z nekim strahom pred obiskovalci, ki bi pomanjkljivosti lahko opazili.
Instagram sicer lahko predstavlja odličen vir navdiha in novih idej pri opremljanju naših domov. Čudovite in popolne slike ponavadi vrhunskih hotelskih sob ali predverij, slike dnevnih sob z neomejenim finančnim proračunom, nas z številčnimi »všečki« zavedejo ter ustvarijo občutek nezadovoljstva in manjvrednosti. Zato sploh ne preseneča dejstvo, da je od 1500 sodelujočih v raziskavi zgolj 29 odstotkov zadovoljnih z videzom svojih domov.
View this post on Instagram
Ali starost in kraj, kjer živimo, vplivajo na rezultate? Nas Instagram prisili, da več zapravljamo?
Morda malce nenavadno, a največ tistih, ki se v svojih domovih ne počutijo dobro, je starih med 25 in 34 let. Roko na srce, le koliko 25-letnikov živi v hiši svojih sanj? Kar 83 odstotkov jih je priznalo, da so nezadovoljni postali potem, ko so na Instagramu zasledili popolne fotografije opremljenih domov. Kot zanimivost je tudi dejstvo, da je največ nezadovoljnih med Škoti, kar 70 odstotkov. Po ogledu Instagrama, v Angliji posameznik porabi kar slabih 500 €, za nakup stvari, ki bi polepšale njihov dom. Moški zapravljajo več.
View this post on Instagram
Prav je, da urejenosti našega doma posvečamo pozornost. Uredimo ga tako, da se bomo kot posamezniki v njem počutili prijetno in varno. Ne potrebujemo vedno dragih stvari, tudi z malenkostnimi detajli lahko pričaramo udobje in toplino.